Annons:
Etikettoff-topic
Läst 4946 ggr
Iram
1/27/09, 4:19 PM

Träd efterlyses!

Jag har tänkt att skaffa mig en ny tatuering i april. Skulle gärna ha ett vackert träd som motiv. Ett bladlöst, knotigt gammalt träd. Jag skulle bli jätteglad åt lite hjälp. Man får ju inte sätta in bilder hur som helst här pga copyright, men länka till dem får man.

Kram Iram

Annons:
isnornin
1/27/09, 4:48 PM
#1

Fina träd dödaträd

MVH Isnornin

Blodeuwedd
1/27/09, 6:17 PM
Bybo
1/27/09, 7:18 PM
#4

Du kanske kan rita ett eget knotigt gammalt träd. Eller två st brevid varandra, där dess grenar möts och går in i varnadra till en. Du kan ju även skriva nåt med grenarna mellan träden..ja, lite difust så där…

Helt fel kanske..men det dök bara upp i skallen på mig :-)

spindelfot
1/27/09, 7:20 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

:)

spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus

isnornin
1/27/09, 7:40 PM
#6

Vart på kroppen har du tänkt Iram?

MVH Isnornin

Annons:
Morgonoga
1/27/09, 8:58 PM
#7

oj va med mycket fint jag fick se här, så inspirerande !!!

Ja berätta hur du tänkt tatueringen!

mitt bidrag:

goddess

pagan goddess

jag har en i min egna dator jag gillar oxå, kommer med den senare

Iram
1/27/09, 9:08 PM
#8

Enormt stort tack till er alla!! Så mycket snygga träd…. Glad

Jag ska ha det på vänster överarm delvis för att täcka över en gammal liten tatuering. Ditt träd är supersnyggt, Spindelfot. Mitt blir dock lite mindre, kanske 1,5 dm.

Morgonoga
1/27/09, 11:03 PM
#9

Ja trädet på armen vi fick se var ju uuurläckert! Även mindre kommer säkert pryda sin plats. Uppdater oss gärna hur det går! Skrattande

Coturnix
1/28/09, 9:37 AM
#10

Vilda träd

Jag tänker på det, att att det är så tydligt nu när träden inte har några löv. Att se och känna igen olika träd när de visar sig som stammar med grenar. De friväxande häggarna som ser ut ut som gröna runda bollar om sommaren visar nu sina hemliga flätverk. Den gamla alens siluett…ja att träden är så olika i sin uppbyggnad.

Upp till toppen
Annons: