Annons:
Etiketttarotkorten-var-för-sig
Läst 14957 ggr
MuseFreak
2009-12-14 20:48

Var kan man köpa Tarotkortlekar??

Hej jag undrar ifall nån vet någon butik i t.ex där de säljer Tarotkortlekar??

Jag har letat ganska länge nu i närheten där jag bor men hittar inte någon butik där de säljer dem??Rynkar på näsan

Några förslag på någon bra och billig affär??Skrattande

Annons:
Adalissa
2009-12-14 21:07
#1

Det beror ju först och främst på var du bor Glad

Du kan ju beställa tarotkort på internet, om du vill se olika alternativ gå in på google, skriv tarotkort och sedan tittar du på bilderna ur olika lekar och väljer vilken du vill ha. Det var så jag hittade min lek, och jag ångrar mig inte.

jag köpte sedan min på Tarot Huset men det finns ju fler ställen att beställa ifrån. Det är bara googla Skrattande

/Ada
-----------------
Hemma hos mig bor två marsvin, två katter och en massa dammråttor
Blogg: http://blogg.vk.se/camilla

[Camio]
2009-12-14 21:25
#2

Den bästa sidan på nätet jag hittat hittills är www.inme.se Stort utbud och mkt bra priser!

Skogselva
2009-12-14 21:32
#3

I Borås finns Stengården och Tarotkatten (får det inte att funka med länkarna: www.tarotkatten.se )

De är de närmast dig som jag känner till (tjuvläste din sida Flört)

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

MuseFreak
2009-12-14 21:41
#4

#1 Okej tack för tipset!;)<3

#2 Ska kolla in sidan tack för tipset!;)<3

#3 Haha okej tack för tipset x);)<3

Endroppeihavet
2009-12-14 22:08
#5

Kolla tradera!!!!!

Folk säljer sina tarotlekar hela tiden, man kan göra superklipp om man är ute efter en tarotlek :)

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Endroppeihavet
2009-12-14 22:12
#6

Här är några som är uppe nu billigt.

Auktion tarotlek

Auktion - Celestial tarot

Auktion 3

Medarbetare på Häxor och Fantasy.

Annons:
MuseFreak
2009-12-14 22:37
#7

#5 Haha okej tack för tipset ska kolla in

#6 Okej ska genast cheka in dem tack för tipset!Skrattande

Bappho
2009-12-14 22:56
#8

En bra sida att kika lite mer på de olika lekarna är aeclectic tarot. Sedan är det billigast att skicka efter dem på adlibris.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

MuseFreak
2009-12-15 20:39
#9

Okej tack så mycket för tipset ska kolla!;)<3

Glaston
2009-12-16 22:01
#10

Jag köpte min tarotlek med bok Gilded Tarot på www.amuletten.net

Lycka till att hitta den du vill ha.

Skogselva
2009-12-16 22:07
#11

Det finns tydligen butik i Gbg också, men jag har aldrig varit där och vet inte vad den heter.

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

Praefatio
2009-12-17 16:36
#12

I Göteborg har vi Regnbågen på Haga Nygata och Näckrosen på Storgatan. Båda ställen är bra på att beställa in om de inte har den lek man söker inne.

[Camio]
2009-12-17 16:41
#13

#11 Näckrosens Bokhandel i Gbg.

Annons:
Skogselva
2009-12-17 21:17
#14

#13 Ja, antingen den eller regnbågen, jag vet inte vilken av dem jag talar om. Min kompis från gbg har nämnt båda två, men jag har inte kommit ihåg namnet på ngn av dem Skäms

Pernilla, värdinna för Månväsen ifokus och för Epoker ifokus. På månväsen kan ni just nu läsa om Den flygande holländaren, Spöken, m.m. och på Epoker finns att läsa om East India Trading Company och absint - men självklart mycket mer, bland annat stridvagnsspärrar och utdöda yrken!

Jag söker också medarbetare/artikelförfattare till båda sajterna. Är du intresserad av antingen Folktro eller Historia - eller kanske både och, så låt mig veta! Glad

MuseFreak
2009-12-21 23:49
#15

Oki tack så mycket för alla tipsen har skaffat mig en kortlek nu och är väldigt förtjust i den.^^<3

Adalissa
2009-12-22 00:55
#16

Får jag fråga vilen sort? Det är intressant hur olika lekar tilltalar olika användare Glad

Jag har universal godesses.

/Ada
-----------------
Hemma hos mig bor två marsvin, två katter och en massa dammråttor
Blogg: http://blogg.vk.se/camilla

MuseFreak
2009-12-22 20:00
#17

Jag har Cosmic Tarot tror jag den hette Skrattande

Är VÄLDIGT nöjd med den :):):):):D:D:D<3

Ritva
2009-12-22 23:28
#18

#17 Den har jag med! Den är jättefin och  vackra bilder i!Glad

Ritva

"Små saker vi fått gjorda, är bättre än stora saker vi planerar att göra."

silverhuldra
2009-12-25 12:48
#19

#17 vad roligt att du har hittat en du trivs med, det är viktigt i detta sammanhang. Ju mer man trivs med sin lek ju mer kommer man att använda den Glad

Mvh. Silverhuldra

MuseFreak
2009-12-26 21:52
#20

#18 Aa den har jätte vackra bilder *stolt* xPP
#19 Aa har märkt det har inte kunnat släppa tag om den går hela tidne runt med den i en mjuk stor ficka eller något haha xPP

Annons:
[vargflick-a]
2011-02-25 22:49
#21

ja då e det min tur att hitta en lek nu,

avon
2011-02-26 19:45
#22

Adlibris och Bokus har stort utbud och bra priser på Tarotkort. Jag beställer det mesta från Adlibris så det rekommenderar jag.

Min blogg: www.pysselhyss.com

Medarbetare på scrapbooking.ifokus

Upp till toppen
Annons: